Wednesday, May 12, 2010

My new "Jumon"

Semester kedua da tamat
Kurg 2 bulan......masuk semester 3
research progress cam kure2 g...huhu
pas2 lak....ke"tension"an meninggi dgn kadar exponential
pasal xdpt lik umah g hehehehe
jd
saya telah menetapkan
My Own Jumon

"Just Work Harder"
Simple.Kerana hakikat nyer aku xnah bg 100% effort n konsentrasi.
So.....litte harder okies ;)

"I Believe I Can Fly"
Of coz. I know i will.....

"Jadilah anak ibu terbaik"
Pesan seorg guru kpd ku.....^^
sampai mati pun akan aku pegang.......kata2 yg menyentak aku dr kenakalan ;)
& kata2 ini jugalah yg ibu kate mase aku ucap hari ibu
die xperlukan hadiah atau wish
cukuplah aku menjadi anak yg terbaik untuknye
dgn menjadi hamba-Nya yg taat
action speaks louder than word.......buktikan =)

akhir, ingatan tuk diri yg suka bertangguh n leka

"Gunakanlah 5 perkara sebelum datang 5 perkara iaitu masa muda sebelum tua,sihat sebelum sakit,kaya sebelum miskin,lapang sebelum sempit dan hidup sebelum mati" (Hadis Riwayat Al-Hakim & Al-Baihaqi)

2 comments:

  1. good one nadiah-chan!!!
    good luck and u`ll never walk alone...kui3....gambatte kudasai...YOSH!!!

    ReplyDelete
  2. hehehe
    10z......maklum la
    saya ni suka tenggelam lam dunia sendrik
    maka....saya perlu kekuatan nak berenang keluar semula ;)

    ReplyDelete