Wednesday, August 11, 2010

Selamat datang Ramadhan

Alhamdulillah.......
Aku masih bernafas, menyedut udara di bulan mulia ini.
Syukur masih diberikan kesempatan, diberi sedikit usia untuk menikmati bulan yg penuh berkat ini.
Sekali lagi, taun ni...aku masih berpuasa di tempat org....dan bukan di sisi2 org kesayangan aku
Mungkin akan ada peluang nanti...Insya Allah

Aku berdoa, Ramadhan kali ini aku diberikan kekuatan dan istiqomah untuk beribadah lebih baik dr tahun2 sebelumnya.
Biarlah Ramadhanku tahun ini lebih bermakna dr taun2 sebelumnya

Semoga kedatangan Ramadhan ini juga....memberikan sinar baru kepada aku & keluarga.
Aku lepaskan suma yg terjadi sebelum2 ini
Wpun aku xpasti aku akan lupakan atau tidak
Namun aku yakin Allah ada perancangan-Nya sendiri kepada kami
dan sesungguhnya perancangan-Nya adalah yg terbaik, yg tersembunyi segala kebaikkannya.

Salam Ramadhan buat suma.....jadikanlah Ramadhan kali ini yg terbaik untuk kita, kerana belum pasti kita akan bertemu Ramadhan seterusnya.
Hanya DIA yg MAHA MENGETAHUI...

No comments:

Post a Comment