Wednesday, February 24, 2010

Release Tension

Hehe....rini pas abes jer test.....aku n my fren Ati pun merayau2 kat Tesco.
Konon2 release tension la....
Mane xtension, drpd5 soklan....yg xtermampu untuk ku jawab 2
Tu blom campur yg salah kira n goreng2an nyer
aiyo.....ini la akibat aku bersuka suki smpai 12 ari tanpa study.
Memang berkarat otak....pas nih aku kne pk abes2 kalu nak balik mase de test

1st destination, kedai kasut muahahaha
kebetulan aku mmg memerlukan selipar n kasut bru
dgn itu aku x segan silu untuk membeli
cadangnyer na beli 2 pasang
last2 aku berkenan 1 pasang jer
xpe....esok lusa masih ade keh3
ri tu balik umah....aku pakai kasut yg taun pas aku beli
ala2 tunggu mase je nak arwah namun penuh jasa kih3
ibu aku bising suh beli kasut baru
takut ngah pakai tercabut segala sendi tapak kasut aku keh3
"ibu, adik da beli siper baru...so ibu xyah riso da ;)"

dah puas merayau kat lam tesco...kami g makan eskrem
puas banget lama da x makan eskrem...
borak2....wat diskusi kosong =P
pas siap makan tuh, igt nak lik da....terlalu lak 1st Lady
lalu kami termasuk n terbeli hahaha

Kesimpulannyer.....harga sebuah "release tension" aku
total = siper baru + baju baru

10z tuk Ati yg bersame2 menjayakan rancangan ini
*peace*

No comments:

Post a Comment