Friday, March 5, 2010

Girls Day ^^

Ari ni me, my fren ati n kirah went out....again hahaha
Kerana keinginan yang tinggi untuk melihat laut dan bershopping
Akhirnya kami memilih Queensbay sebagai tempat persinggahan hehe
Penggembaraan kami bermula seusai "btol ka"
ehem.....
Penggembaraan kami bermula lepas jer klas algo aku abes
Transportation?
Merempit la pe g ;)

1st destination, mengisi perut yang kosong.
Kerna kawan2ku mengidam pizza...jadi kami pun berangkat la ke Pizza Hut
Tp oleh krn aku msih lam program, aku pun menahan diri dr menelan pizza2 kesukaanku itu
Menu aku tuk tengahari tuh.....Chocolate Volcano

Kek coklat yang di atasnya di isi vanilla eskrem dan ditaburi hirisan badam
Cukup mengenyangkan perut aku yg hanya di isi kopi semasa bekfes
Selepas itu, kami p Jusco....window shopping katenyer
Sebab nak tunggu mega sale.....
Aleh2 melayang gak wit beli baju....
Kuar Jusco....kami pun merayau tanpa tujuan....
Siap duk berehat kat bangku tuh nak ilangkan penat....
Ne x nyer....jalan x henti
Yg part best tuh....de 1 kedai ni....xigt namenyer
The best part kedai tuh ngadap laut....leh la nmpak P.Jerejak kat laut tuh
De bangku kat depan kedai tuh....kitorg pun ngan selamba lepak kat bangku tuh smbil tgk laut
Hahaha
Workers kat c2 cam pelik jer kitorg duduk ngadap kedai durg.....renung jer kat window tuh
Keh3 yg penting kitorg dapat tgk laut
Aku wat eye test td, rabun sikit jer....tp silau aku tinggi sket la...compare last time

Selepas itu...sebab kepingin sgt nak cuci mata kat laut....n Ati pun ngidam nak minum kopi sedap
Kami pun beralih ke destinasi strusnya [ kopi + laut ?]
Dimanakah? hehe E-Gate
Kitorg pun p melepak kat e-gate lak.
Kira2 mse 2 lam kol 5 lebih la....ala2 dinner la kekonon
Kitorg makan g =P
Mase order...mula2 aku mintak la dumpling soup then waiteress tu kate "tu sup jer"
Aku pun angguk jer la....I know it is soup....nme pun dumpling soup cyg
After that, aku mintak la Cafe Mocha for drink and once again "Tu hot drink kak"
Yes, I know but aku angguk jer la....huhu
Aku pandang dr sudut positif......die nak make sure aku xsalah order. =P
Mmg best la duk c2...patut la rmai org p sana.
Leh nampak laut, angin bertiup sepoi2 bahasa...perut kenyang, dahaga pun ilang.
Pas2 sempat g shopping kat Guardian lak keh3

Dari situ....tamat la penggembaraan kami.
Wit abes, kaki pun cramp, mata ngantuk
tp best....dapat spend my time wif my frends Ati n Kirah

No comments:

Post a Comment