Saturday, March 27, 2010

Sehari Jumaat

Pada hari Jumaat yg lalu...
byk yg berlaku...huhu
ade post assessment tuk JAVA training week 2...mmg serabut
sebab kelam kabut....aku hampir melanggar sorg p.cik mase kat simpang
huhu
namun mungkin melihat tanda L terpampang di motoku....
dia berlalu pergi tanpa menunjukkan riak
Aku berterima kasih kepada p.cik itu yg berbaju oren
Aku terlalu ingin mengucapkan maaf kepadanya
"saya mintak maaf pakcik"

Abes klas, kami [Nadiah, Ati & Kirah]
pergi ke E-gate untuk makan di noodle station
Aku memilih untuk makan soysouce noodle with espresso
Aku suka makan pedas2.....jadi ble aku tgk kat c2 de chilli flakes
aku pun dengan tanpa berfikir.....menumpahkan segenap pelusuk noodleku dgn chilli flakes tuh
akibatnya.....
kepedasan yg tak terkata smpai menyakitkan lidah
tambah haru ble aku memilih minuman panas
*cry*

At last, aku pun order another drinks
Caramel Latte Ice Blended

Akhirnya...total order aku mencecah rm 25.
keh3 ganaz kan...
yg penting aku pueh muahahahaha

No comments:

Post a Comment