Monday, March 29, 2010

Isnin ku yg menyenangkan

Hari Isnin.....ari yg paling mencabar
Sebab pertukaran mode cuti kepada mode bekerja
Ari pertama dalam minggu ketiga training aku
dis week blaja pasal Sun Solaris OS.....full of commands
luckily I do like dis since I had use it before ^^
So xde la burink sgt
at least better than last week
nightmare btol last week kih3

sebab abes awal, aku pun berkejar p bendahari nak bayar sewa blik....
dgn yakinnyer amik no, bg sampul surat sewa n wit....
tibe2
"Dik....invois ni da bayar"
Adesss.....salah bawak invois lak...huhu
da la xrajin nak nek atas tuh
*hantuk pale kat dinding*

Pas2 ati ajak p bj...sbb die nak survey blazer hehe
kami pun p la kamdar....
wat cam closet sendrik....dok try sume blazer yg de kat c2
tp sbb aku mmg xnak beli
so....xbeli la
kih3
mst benggang workers c2....tgk kitorg try cam nak beli...last2 kuar g2 jer
=D

Then, kami p popular....tgk2 buku
huhu buku yg aku nak beli tuh masih di situ
tp aku enggak bawak ongkos yg cukup
so xbli la....
Next time my dream book ^^
Kami tertarik ngan 2 buku nih...keh3 pasal cinta
at last kitorg beli sorg 1
Aku memilih buku yg tajuknye "Di bawah naungan cinta"
Tapi belum punya waktu untuk menhayati isi buku ini....hanya belek2 n baca sekilas

Mase nak p makan, terlalu kedai cd
mata melilau la dok tgk fav aku
Akhirnya mataku terpaku melihat DVD yg blom ku miliki
3rd Asia Tour Mirotic Concert
Hanya berharga rm26
aku tau....ni mst version yg bukan selalu aku beli
tapi rm26 ?
Nothing to lose rite =D

Ari tu kami memilih untuk makan di MarryBrown
My fav there...Chicken Porrige
Tapi sbb aku xmo makan nasi
Aku pun amik la fish & chip....
buley tahan la...tp prefer chicken porrige g hehehe





Nak balik....ujan masih renyai2 di luar....
Abes basah helmet aku....lenjun la balik tuh....








Siap membersihkan diri n menunaikan kewajipan.....
Niat ati nak wat keja n revision....malangnye
buku n dvd yg bru dibeli lebih menarik perhatian
aku pun pasang DVD smbil tangan membelek buku
Setelah abes 1 DvD selama kira 83 minit
akhirnya aku telah mencapai kesimpulan
DVD berharga rm26 ini sangat memuaskan ati aku
sungguh !
Mendengar suara live mereka mmg best!
Wpun aku sgt memilih mase beli dvd ini....tp kali ini mmg aku PUAS hahaha
can't wait to see the whole concert
another best thing
I get their drama included in the concert DVD case
so
3rd Asia Tour Mirotic + Dating On Earth = rm26.
Not bad eh?

2 comments:

  1. dimanakah kamu membeli album itu? sounds good meh....mcm nk beli gak....worth to buy their tour concert ^^

    ReplyDelete
  2. kat BJ...kedai jual dvd....tp x igt lvl bape

    ReplyDelete