Wednesday, March 17, 2010

Hari yg Indah

Tanggal 17/3/10
Da 23 taun aku dilahirkan ke dunia
Alhamdulillah....Allah masih membiarkan aku bernafas di dunia ini....

Seperti biasa....untuk semua ucapan & doa dr semua....
terima kasih x terhingga aku ucapkan....
Mase aku reply sume wish2 tuh, aku sedar betapa aku beruntung mempunyai insan2 di sekeliling
Rapat atau tidak....bukan soalnya....
tp kehadiran sume yg membawa makna
Nak listkan sume...mungkin ada yg tertinggal....tp xbermaksud anda dilupai

Terima kasih:

  • Ibu n abah yg melahirkan, membesarkan aku sehingga sihat 23 taun. Ampunkan segala dosa2 adik selama ini, halalkan makan minum, tingkah laku & tutur kata yg menyakitkan. Hehe da dpt green light dr ibu....misi cari menantu keh3
  • Family-Umok, Oncet, P.Teh, Wan & Aki others
  • Teacher ^^
dan kepada sume yg wish besday.....FB, msg etc
tenkiu so much

No comments:

Post a Comment