Thursday, March 11, 2010

Me Rempit

Mulai ari ni...officially la aku nek moto kat kampus keh3
klaka kan bunyinyer
mmg klaka pun...bawak moto pun xbtol g de ati nak merempit kan
tp...susah la kalu xde moto...
mmg la sblom nih aku leh jalan kaki jer p skul
tp mase tuh aku duk kat lam...
skang nih da duk kat seberang sket
malas pun menggunung
esp tiap2 bulan ble kne bayar bil...
aish tension aku
lalu dgn beraninye aku mntak moto adik aku n aku berjaya
wpun pemegang L shaja
aku akan berusaha menjadi penunggang yg mahir =D
org cakap
"to conquer ur fear is to challenge it"
so aku pun challenge myself to do this
the first step is the hardest yet I manage to do it
although I have to admit it funny and imperfect
but at least I'm trying rite
hehe
wish me luck wif my rempit thing
n my lesen oso

"Ya Alllah permudahkan lah segala urusanku dan perjalanan ku,
limdungi lah aku dari malapetaka dan bahaya
hanya kepada Engkaulah tempatku memohon perlindungan
kerana Engkaulah yang Maha Kuasa lagi Maha Besar"

No comments:

Post a Comment