Tuesday, March 9, 2010

Me n Domino's

Petang td, aku dpt msg dr Ida n Zakiey ajak p dinner sesama. Aku pun trus setuju.
Ida da lebih 1 sem aku xjumpe sbb die praktikal kat HUSM.
Zakiey lak....setiap kali die dtg blik aku...mst aku tdo hahaha
So pas magrib, Z dtg amik aku kat Tekun n kitorg p amik Ida kat CG.
Lepas decide, kitorg akhirnya p la Domino's.
Since 1st time aku try, aku xtau nak order pe so si Z n Ida lla plih.
Kekononnyer, aku xmo makan la....maklum la
Masih lam program....
Tetapi...pizza itu sgt menggoda sehingga akhinya aku menelan 2 pieces
plus garlic bread
Huhuhuhu
Nampaknyer...esok kne control sket la makan aku
Maklum la...ri ni nyer makan da cam 5 ari nyer makan...
Yg klaka td...mase aku borak ngan Ida, aku cakap la
"Ida, nape eh...aku skang asik haus jer, wpun aku minum byk...pastu sbb byk minum.....byk la p toilet"
Selambe jer die jawab "Diabetes"
Huhu riso lak aku...pas2 die kate p la farmasi mne2 wat blood test.
Disebabkan aku riso....esok jugak aku rase nak p farmasi
Harap2 aku asik haus tu pasal cuaca jer la huhu
aku riso lg !!!
Nway....best giler dpt spent mase ngan Ida n Z td.
Catch up our lives.....
Pejam celik pejam celik da dekat 5 taun gak la kami da knal.
Pantasnyer waktu berlalu ^^

No comments:

Post a Comment